Wednesday 11 January 2012

Aku, Dia dan Kakak Dia


Wey korg ! aku nk story sket nih..dlu aku ade awek..aku syg gile kat dye...aku xpnah curg ngn dye..satu hari tu dye mntak clash sbb dye syg laki len...tipu ar klo ckp aku wat muke kucing slamber berak dpan umah org je an bile dye mntak clash tu...tp nk wat cmne xkn aku nk pkse dah org xnak..
Aku pon let go ar dye...smbungan cter td..mse aku kapel ngn dye aku mmber gak ngn akak dye..satu tmpat blajo ngn aku..dlu aku xrpat ar ngn akak dye tu sbb dlm fb cm kerek tahap dewa pnye ar..smpai dlm ati aku ckp klo jmpe kat depan mate aku mmg akan aku anjing2 kan laa..haha...
Then tibe lah hari prbicaraan kes pnceraian aku ngn bekas awek aku tu..start hri tu akak dye mcm bkn yg aku knal dlu..nice beb wa ckp luu..hati laki mne yg tak goyah bile ade pmpuan amek brat diri ini..lg2 lpas kne talak..haha..from that moment la kiteorg rapat gile mcm dah lme knal..slalu gak dye msj aku tnye kabo sume...hehe..fmily dye pon sume dah knal aku..

Tapi der wa ckp lu ksabaran aku dicabar lg dgn org yg same...bekas awek aku..dye dpt tau yg aku rpat gile ngn akak dye...da mcm kapel agaknye tp xkapel pon..dye sruh akak dye xyah contact aku lg..xyah amek tau psal aku lg klo akak dye tu btol2 sygkan dye...akak dye juz text aku je gtau sume tuu..rse cm nk nyumpah pon ade gak...tp aku ni mmg suke sabo2 ni...
Aku pon trpkse la akur ngn kputusan akak dye tu spya aku xcontact dye lg...smpai skg aku dok pikir ape slah aku?? ape yg dye xpuas ati ngn aku? xckop ke aku da ceraikan dye sbb nk bg dye idop ngn laki len? demmmmit ! akhirnye aku tewas di medan perang ini...yg mmber2 umah aku ni pulak xabes2 nk nganjing aku...tayang awek msing2..kuar mkn ngn awek msing2..aku dok umah mkn megi sorg2...kompem la ati pnas der...tp aku ni kan suke sabo...so sabo jelee...smpai bile pon xtau ar...aku snyum pon sbb trpkse je slame ni...bkn ikhlas pon..haha..org xtau dlm ati aku ni...klo org tau pon kompem kne gelak pnye...baek aku diam...

Aku story kat sni sbb nk tau pe prasaan korg klo diperlakukan sedemikian rupe? Sekian..

8 comments:

amrlaqm said...

damn!

apahal kau jiwang sgt nie?
hahahaha

Zack Sparrow said...

aku juga punya hati dan prasaan...nokhareemmm..hahha

seha jakon said...

heuheu..you ni zack.kisah remaja kew ni?heuheu..mcm ni lah,hak you utk berkawan dengan sesiapa.selagi tak langgar undang2,tak buat maksiat, takde hal ok.abaikan adek dia okayy.

and,ada je jodoh you tuuu.cuma belum nampak.ckp kat rumate you,setakat bawa awek ke hulur kehilir tapi x de ikatan sah,xde kelasss youuuu.haha

nots said...

sedih betul nasib kau ni . HAHA

takpe nanti kalau kau kahwin dulu , time tuh pulak kau nganjing balik dorangg . tak rugi pun kau single sekarang bro .

*kau kan suka bersabar kann . pfft ;p

Zack Sparrow said...

seha : aku ta kesah da sume tu.aku lupe dah.haha..juz sharing ngn korg jee

nitnot : kau ckp sedih tp gelak eh.haha.xde hal la der.aku mmg pnyabar orgnye.tak gitu roy?? haha!

Roy said...

lu apahal sparrow panggil2 gua nie?
kehkehkeh

Eera Shera said...

jeles tgk kwn lain ade awek la tu..biar la..kamu x jmpe lg dia yg betul2 sesuai ngan jiwa kamu tu ;)

Zack Sparrow said...

hahahha...maunye xjelez...tp nk wat cmne an..ta maket mcm mreka..haha