Sunday 4 March 2012

semuanya atas pilihan kau.

aku umpama pendrive, kau umpama usb port.
ada banyak lagi pendrive yang lain,
dan ada banyak lagi usb port yang lain,
tapi kita ada bezanya,
kau kekal melekat di komputer dan laptop,
tapi aku boleh pergi ke mana sahaja,
aku boleh masuk dalam mana-mana usb port yang aku suka,
dan bila aku dah dapat apa yang aku nak,
aku blah.

kalau nasib kau malang,
kau akan bertemu dengan pendrive yang kacak, tapi banyak virus.
kalau nasib kau baik,
kau akan bertemu dengan pendrive yang buruk, tapi bersih tanpa virus.

kau pilih lah yang mana yang kau mahu.
semuanya terserah atas pilihan kau.


4 comments:

si ngokngek said...

aku pilih disket yg terus terkubur dek pendrive..haha

Roy said...

kau pilih disket?
berjiwa klasik. :D

si robot comel said...

saya pilih hard disk,haha

Roy said...

hard disk, hurmm..
kamu ni berjiwa besar!
haha